pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn ffri:3525,thesis,"Primjena instrukcijskog školskog vođenja u osnovnoj školi","Đurkan, Marija",,,,,,,, ffri:3654,thesis,"Akademska mobilnost iz perspektive studenata s invaliditetom","Dujmić, Nina",,,,,,,, ffri:3566,thesis,"Međuprofesionalna komunikacija u obrazovanju","Dragičević, Kris",,,,,,,, ffri:3256,thesis,"Samoprocjena interkulturalne kompetencije nastavnika osnovnih škola u konktekstu rada s učenicima romske nacionalne manjine","Marković, Silvia",,,,,,,, ffri:3237,thesis,"Snažne obitelji i obiteljska snaga","Hrkać, Iris",,,,,,,, ffri:3153,thesis,"Nastavnici - kreatori školske kulture i klime","Sobočan, Sara",,,,,,,, ffri:3014,book,"Education policy handbook : selected topics and practical activities","Kovač, Vesna",,,,,,,, ffri:2977,thesis,"Samoprocjena kompetencija pomoćnih odgojno-obrazovnih djelatnika - pomoćnika u nastavi za rad s učenicima s teškoćama u razvoju","Jakopec, Nenad",,,,,,,, ffri:2729,thesis,"Kurikulum razredne nastave Waldorfske škole","Tomić, Dunja",,,,,,,, ffri:3019,dissertation,"Povezanost percipirane socijalno-komunikacijske komponente školske kulture i obrazaca ponašanja učenika osnovne škole u interpersonalnim sukobima","Družinec, Vlatka",,,,,,,, ffri:2708,dissertation,"Obilježja profesionalne socijalizacije i njihov doprinos razvoju pozitivnih odnosa mladih znanstvenika prema nastavi","Miočić, Ivana",,,,,,,, ffri:3326,"journal article","Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola","Kovač, Vesna; Pažur, Monika",,,,,,,, ffri:3328,"journal article","INSTRUCTIONAL SCHOOL LEADERSHIP SCENARIOS FROM THE PERSPECTIVE OF CROATIAN HIGH SCHOOLS PRINCIPALS","Kovač, Vesna",,,,,,,, ffri:2663,book,"U MREŽI PARADIGMI: POGLED PREMA HORIZONTU ISTRAŽIVANJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU : Zbornik u čast dr. sc. Branku Rafajcu, profesoru emeritusu",,,,,,,,, ffri:2501,thesis,"Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma","Lakotić, Mia",,,,,,,, ffri:2540,thesis,"Nastavničke kompetencije iz perspektive studenata nastavničkih studija","Erdelja, Magdalena",,,,,,,, ffri:2505,thesis,"Vrednovanje u sklopu programa Škola za život: istraživanje zadovoljstva nastavnika","Matošević, Ana-Maria",,,,,,,, ffri:2480,thesis,"Poučavanje za kritičko mišljenje: stavovi budućih nastavnika i spremnost na implementaciju","Staničić, Tea",,,,,,,, ffri:2453,thesis,"Uloga školskog pedagoga u promicanju medijske pismenosti","Lach, Andrea",,,,,,,, ffri:2468,thesis,"Kompetencije ravnatelja škola za stvaranje inkluzivne kulture škole","Šenkižek, Antonija",,,,,,,, ffri:3411,"journal article","Democratic School Culture and Democratic School Leadership","Pažur, Monika; Domović, Vlatka; Kovač, Vesna",,,,,,,, ffri:1938,book,"Knjiga sažetaka DOKON 2019.",,,,,,,,, ffri:2337,dissertation,"Povezanost demokratskoga školskog vođenja i demokratske školske kulture u percepciji učitelja osnovnih škola","Pažur, Monika",,,,,,,, ffri:2198,thesis,"Učinkovito školsko vođenje osnovnih škola u Primorsko-goranskoj županiji iz perspektive nastavnika","Bilušić, Lucijana",,,,,,,, ffri:3529,dissertation,"Učinkovitost osnovnih škola u Republici Hrvatskoj","Ažić Bastalić, Adriana",,,,,,,, ffri:2047,"journal article","Democratic school leadership: Analysis of current researches and open issues","Pažur, Monika; Kovač, Vesna",,,,,,,, ffri:1954,book,"Knjiga sažetaka: DOKON 2018.",,,,,,,,, ffri:1702,dissertation,"Vrijednosno pedagoški identitet perspektive razvoja konfesionalnoga religijskog odgoja i obrazovanja (katoličkog vjeronauka) u javnoj školi u Republici Hrvatskoj","Rukavina Kovačević, Ksenija",,,,,,,, ffri:1558,thesis,"""Čovjek to mora nositi u sebi"" - Iskustva prevoditelja izvannastavne aktivnosti građanskog odgoja i obrazovanja u gradu Rijeci","Košeto, Manuela",,,,,,,, ffri:1431,thesis,"Stavovi ravnatelja osnovnih i srednjih škola o europskoj dimenziji u obrazovanju","Bucaj, Tea",,,,,,,, ffri:1534,thesis,"Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu","Habulin, Lucija",,,,,,,, ffri:1640,dissertation,"Pretpostavke i obilježja vođenja u hrvatskim osnovnim školama","Buchberger, Iva",,,,,,,, ffri:1955,book,"Knjiga sažetaka: DOKON 2017.",,,,,,,,, ffri:1262,"journal article","Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi","Buchberger, Iva; Bolčević, Valentina; Kovač, Vesna",,,,,,,, ffri:901,thesis,"Javna politika osiguravanja kvalitete u prostoru visokog obrazovanja","Havaić, Mateo",,,,,,,, ffri:921,thesis,"Razvoj projektne kulture u školama","Perković, Iva",,,,,,,, ffri:967,thesis,"Neoliberalizam i obrazovanje u kontekstu globalne obrazovne politike","Kanić, Sanela",,,,,,,, ffri:962,thesis,"Mišljenja odgojitelja i nastavnika u odgojno-obrazovnoj prilagodbi za darovitu djecu i učenike","Mužić, Lucija",,,,,,,, ffri:1956,book,"Knjiga sažetaka: DOKON 2016.",,,,,,,,, ffri:2142,"journal article","Učinkovito upravljanje školama na lokalnoj razini","Kovač, Vesna; Rukavina Kovačević, Ksenija; Rafajac, Branko",,,,,,,, ffri:595,thesis,"Značaj mentorskog odnosa za osobni i akademski rast i razvoj: samopercepcija mentorskih iskustava studenata Sveučilišta u Rijeci","Oroz, Nikolina",,,,,,,, ffri:602,thesis,"Razlika u školskoj limi između državnih škola i škola čiji je osnivač vjerska zajednica s pravom javnosti","Beno, Jelena",,,,,,,, ffri:604,thesis,"Profesionalizacija uloge školskih ravnatelja - prema izradi kompetencijskog standarda ravnatelja škola u Republici Hrvatskoj","Fegeš, Klara",,,,,,,, infri:584,"educational content","AHyCo - Adaptive Hypermedia Courseware","Hoić-Božić, Nataša; Holenko Dlab, Martina; Ledić, Jasminka; Kovač, Vesna",,,,,,,, ffri:1957,book,"Knjiga sažetaka: DOKON 2015.",,,,,,,,, ffri:303,thesis,"Decentralizacija upravljanja školom kao pretpostavka jačanja uloge ravnatelja","Havaić, Mateo",,,,,,,, ffri:160,thesis,"Zadovoljstvo polaznika programom za stjecanje nastavničkih kompetencija","Margetić, Ivona",,,,,,,, svkri:3448,dissertation,"Povezanost očekivanih postignuća i nastavnih strategija s učeničkim razumijevanjem mehanike u gimnaziji","Jakopović, Željko",,,,,,,, ffri:2673,book,"Izrada nastavnih programa prema pristupu temeljenom na ishodima učenja : akcijski plan za definiranje ishoda učenja : priručnik za sveučilišne nastavnike","Kovač, Vesna; Kolić-Vehovec, Svjetlana",,,,,,,, svkri:3394,dissertation,"Koncepcije upravljanja visokoškolskim institucijama kao podrška uvođenju sustava osiguranja kvalitete","Kovač, Vesna",,,,,,,,