undergraduate thesis
Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije

Grgić, Sara
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Cultural Studies

Cite this document

Grgić, S. (2019). Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Grgić, Sara. "Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Grgić, Sara. "Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Grgić, S. (2019). 'Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 26 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Grgić S. Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2024 April 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

S. Grgić, "Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Please login to the repository to save this object to your list.