master's thesis
Elementary school reading groups as the model of approach to readers, reading and literary works

Ana Lukin (2017)
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Croatian Language and Literature
Cite this document

Lukin, A. (2017). Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665

Lukin, Ana. "Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665

Lukin, Ana. "Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665

Lukin, A. (2017). 'Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 18 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665

Lukin A. Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2019 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665

A. Lukin, "Čitateljske grupe u osnovnoj školi kao model pristupa čitatelju, čitanju i književnome djelu", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:316665