Miočić, I. (2017). Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66. (1), 63-76. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:834500
Miočić, Ivana. "Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 66, no. 1, 2017, pp. 63-76. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:834500
Miočić, Ivana. "Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 66, no. 1 (2017): 63-76. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:834500
Miočić, I. (2017) 'Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66(1), pp. 63-76. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:834500 (Accessed 30 December 2024)
Miočić I. Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 2017 March [cited 2024 December 30];66(1):63-76. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:834500
I. Miočić, "Nastavničke kompetencije sveučilišnih nastavnika: izazovi i očekivanja", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 66, no. 1, pp. 63-76, March 2017. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:834500. [Accessed: 30 December 2024]