master's thesis
Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi

Škeljo, Ana
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology

Cite this document

Škeljo, A. (2019). Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467

Škeljo, Ana. "Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467

Škeljo, Ana. "Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467

Škeljo, A. (2019). 'Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 13 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467

Škeljo A. Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2021 June 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467

A. Škeljo, "Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467

Islandora Bookmark - Please login to use this feature