Scientific paper - Preliminary note / Short communication
Razlozi upisa i zadovoljstvo roditelja pojedinim elementima rada dječjeg vrtića
Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), Sp.Ed.1; 121-135. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3441

Hadela, Jasmina; Rončević, Nena; Pergar, Melita

Cite this document

Hadela, J., Rončević, N. & Pergar, M. (2019). Razlozi upisa i zadovoljstvo roditelja pojedinim elementima rada dječjeg vrtića. Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21. (Sp.Ed.1), 121-135. doi: 10.15516/cje.v21i0.3441

Hadela, Jasmina, et al. "Razlozi upisa i zadovoljstvo roditelja pojedinim elementima rada dječjeg vrtića." Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, vol. 21, no. Sp.Ed.1, 2019, pp. 121-135. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3441

Hadela, Jasmina, Nena Rončević and Melita Pergar. "Razlozi upisa i zadovoljstvo roditelja pojedinim elementima rada dječjeg vrtića." Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 21, no. Sp.Ed.1 (2019): 121-135. https://doi.org/10.15516/cje.v21i0.3441

Hadela, J., Rončević, N. and Pergar, M. (2019) 'Razlozi upisa i zadovoljstvo roditelja pojedinim elementima rada dječjeg vrtića', Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21(Sp.Ed.1), pp. 121-135. doi: 10.15516/cje.v21i0.3441

Hadela J, Rončević N, Pergar M. Razlozi upisa i zadovoljstvo roditelja pojedinim elementima rada dječjeg vrtića. Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje [Internet]. 2019 [cited 2021 September 28];21(Sp.Ed.1):121-135. doi: 10.15516/cje.v21i0.3441

J. Hadela, N. Rončević and M. Pergar, "Razlozi upisa i zadovoljstvo roditelja pojedinim elementima rada dječjeg vrtića", Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, vol. 21, no. Sp.Ed.1, pp. 121-135, 2019. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:265935. [Accessed: 28 September 2021]

Islandora Bookmark - Please login to use this feature