Vukelić, N. (2019). Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja. Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 160. (1-2), 29-50. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794
Vukelić, Nena. "Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja." Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, vol. 160, no. 1-2, 2019, pp. 29-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794
Vukelić, Nena. "Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja." Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju 160, no. 1-2 (2019): 29-50. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794
Vukelić, N. (2019) 'Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja', Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 160(1-2), pp. 29-50. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794 (Accessed 20 November 2024)
Vukelić N. Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja. Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju [Internet]. 2019 [cited 2024 November 20];160(1-2):29-50. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794
N. Vukelić, "Problem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja", Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, vol. 160, no. 1-2, pp. 29-50, 2019. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:321794. [Accessed: 20 November 2024]