master's thesis
Norma Zagrebačke filološke škole u književnim dijelima s kraja 19. stoljeća (na primjeru djela Dvie pripoviesti (1897) Vjenceslava Novaka)

Macan, Mirna
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Croatian Language and Literature

Cite this document

Macan, M. (2019). Norma Zagrebačke filološke škole u književnim dijelima s kraja 19. stoljeća (na primjeru djela Dvie pripoviesti (1897) Vjenceslava Novaka) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:935006

Macan, Mirna. "Norma Zagrebačke filološke škole u književnim dijelima s kraja 19. stoljeća (na primjeru djela Dvie pripoviesti (1897) Vjenceslava Novaka)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:935006

Macan, Mirna. "Norma Zagrebačke filološke škole u književnim dijelima s kraja 19. stoljeća (na primjeru djela Dvie pripoviesti (1897) Vjenceslava Novaka)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:935006

Macan, M. (2019). 'Norma Zagrebačke filološke škole u književnim dijelima s kraja 19. stoljeća (na primjeru djela Dvie pripoviesti (1897) Vjenceslava Novaka)', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 12 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:935006

Macan M. Norma Zagrebačke filološke škole u književnim dijelima s kraja 19. stoljeća (na primjeru djela Dvie pripoviesti (1897) Vjenceslava Novaka) [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2021 June 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:935006

M. Macan, "Norma Zagrebačke filološke škole u književnim dijelima s kraja 19. stoljeća (na primjeru djela Dvie pripoviesti (1897) Vjenceslava Novaka)", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:935006

Islandora Bookmark - Please login to use this feature