master's thesis
Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma

Lakotić, Mia
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Lakotić, M. (2020). Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

Lakotić, Mia. "Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

Lakotić, Mia. "Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

Lakotić, M. (2020). 'Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

Lakotić M. Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

M. Lakotić, "Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297

Please login to the repository to save this object to your list.