University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Philosophy
Cite this document
Struja, S. (2023). Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju? (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793
Struja, Sara. "Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793
Struja, Sara. "Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793
Struja, S. (2023). 'Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 01 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793
Struja S. Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju? [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2023 [cited 2024 October 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793
S. Struja, "Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793