University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Cultural Studies
Cite this document
Udovičić, D. (2024). Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić, Dora. "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić, Dora. "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić, D. (2024). 'Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
Udovičić D. Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775
D. Udovičić, "Utjecaj objava na društvenim mrežama na odabir turističke destinacije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:035775