master's thesis
The Role of Parental Involvement in Acadamic Functioning on College Student Adjustment in Croatia and Poland

Lana Vrbanec (2016)
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology
Cite this document

Vrbanec, L. (2016). Uloga roditeljske uključenosti u fakultetsko obrazovanje u prilagodbi studenata na studij u Hrvatskoj i Poljskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:679383

Vrbanec, Lana. "Uloga roditeljske uključenosti u fakultetsko obrazovanje u prilagodbi studenata na studij u Hrvatskoj i Poljskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:679383

Vrbanec, Lana. "Uloga roditeljske uključenosti u fakultetsko obrazovanje u prilagodbi studenata na studij u Hrvatskoj i Poljskoj." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:679383

Vrbanec, L. (2016). 'Uloga roditeljske uključenosti u fakultetsko obrazovanje u prilagodbi studenata na studij u Hrvatskoj i Poljskoj', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:679383

Vrbanec L. Uloga roditeljske uključenosti u fakultetsko obrazovanje u prilagodbi studenata na studij u Hrvatskoj i Poljskoj [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2019 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:679383

L. Vrbanec, "Uloga roditeljske uključenosti u fakultetsko obrazovanje u prilagodbi studenata na studij u Hrvatskoj i Poljskoj", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:679383