University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Croatian Language and Literature
Cite this document
Galunić, I. (2015). Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić, I. (2015). 'Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 17 September 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić I. Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2024 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
I. Galunić, "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939