master's thesis
The Adjustment of Foreign Advertismnet to Croatian Speaking Area (on the Example of Advertisements for Cars)

Ivana Galunić (2015)
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Croatian Language and Literature
Cite this document

Galunić, I. (2015). Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, I. (2015). 'Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić I. Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2019 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

I. Galunić, "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939