master's thesis
Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)

Galunić, Ivana
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Croatian Language and Literature

Cite this document

Galunić, I. (2015). Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić, I. (2015). 'Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 25 June 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Galunić I. Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2021 June 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

I. Galunić, "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939

Islandora Bookmark - Please login to use this feature