University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Psychology
Cite this document
Škeljo, A. (2019). Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
Škeljo, Ana. "Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
Škeljo, Ana. "Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
Škeljo, A. (2019). 'Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
Škeljo A. Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2019 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467
A. Škeljo, "Efekti programa emocionalnog opismenjavanja na samoprocijenjene emocionalne i akademske sposobnosti kod djece rane adolescentske dobi", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:857467