University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Pedagogy
Cite this document
Lakotić, M. (2020). Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297
Lakotić, Mia. "Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297
Lakotić, Mia. "Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297
Lakotić, M. (2020). 'Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297
Lakotić M. Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297
M. Lakotić, "Vrijednosti budućih nastavnika kao čimbenik skrivenog kurikuluma", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:972297