undergraduate thesis
Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"

Broz, Lea
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Cultural Studies

Cite this document

Broz, L. (2021). Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike" (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

Broz, Lea. "Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

Broz, Lea. "Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

Broz, L. (2021). 'Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

Broz L. Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike" [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2021 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

L. Broz, "Aktivizam kao marketinška strategija na primjeru kompanije "Nike"", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:010324

Please login to the repository to save this object to your list.