master's thesis
Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?

Struja, Sara
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Philosophy

Cite this document

Struja, S. (2023). Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju? (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

Struja, Sara. "Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

Struja, Sara. "Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

Struja, S. (2023). 'Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 15 July 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

Struja S. Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju? [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2023 [cited 2024 July 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

S. Struja, "Zašto je indirektan pristup odgoju učinkovitiji od direktnog pristupa odgoju?", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:964793

Please login to the repository to save this object to your list.