University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Croatian Language and Literature
Cite this document
Galunić, I. (2015). Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić, Ivana. "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić, I. (2015). 'Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 05 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
Galunić I. Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile) [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2025 February 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939
I. Galunić, "Prilagodba stranih reklama hrvatskom govornom području (na primjeru reklama za automobile)", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:212939