TY - THES ID - ffri:3740 TI - Povezanost ispitne anksioznosti, emocionalne regulacije i kognitivnog opterećenja u situaciji provjere znanja AU - Jurić, Zita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:3640 TI - Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe AU - Gegić, Lea DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - ffri:3913 TI - Poticanje kreativnosti u nastavi: trijarhično poučavanje s primjerom dobre prakse AU - PAHLJINA-REINIĆ, Rosanda AU - RONČEVIĆ ZUBKOVIĆ, Barbara AU - MOČIBOB, Iva DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:3552 TI - Samopoštovanje, društvena potpora i karijerni optimizam kao prediktori karijerne adaptabilnosti studenata AU - Jazbinski, Karla DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:3553 TI - Miskoncepcija u psihologiji, paranormalna vjerovanja i procjena točnosti odgovora AU - Novaković, Ecia DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:3263 TI - Povezanost stavova prema digitalnim tehnologijama, percepcije školske kulture za IKT i korištenja digitalne tehnologije kod nastavnika AU - Brkljača, Luči DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:2878 TI - Povezanost emocionalne kompetencije osobe i poteškoća u emociolanoj regulaciji s različitim motivima za online igre te vremenom provedenim u igranju AU - Umolac, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:2862 TI - Mehanizmi djelaovanja IKT-a na emocije postignuća učenika na nastavi prirodoslovno-matematičkih predmeta AU - Stilin, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:2634 TI - Akademski optimizam u predikciji radne angažiranosti, zadovoljstva studijem i akademskog uspjeha AU - Šuran, Morena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:2589 TI - Doživljaj pravednosti i ciljnih struktura profesora u predikciji akademskih ishoda studenata AU - Strbad, Dora DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:2386 TI - Dimenzije roditeljskog ponašanja i crte ličnosti kao odrednice školskog postignuća AU - Šegulja, Anja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:2442 TI - Odnos između izvršnih funkcija, odgojnih postupaka i ranih akademskih sposobnosti kod predškolske djece AU - Hrabar, Margareta DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - ffri:3387 TI - Iskustvo zanesenosti kod likovno darovitih osnovnoškolaca u programu LIADO AU - Rončević Zubković, Barbara AU - Ožbolt, Dino DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:1838 TI - Odnos obiteljske klime s raspoloženjima, socijalnim odnosima i školskim postignućem adolescenata AU - Coha, Ana-Marija DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:1814 TI - Samoregulacija motivacije i uvjerenja o motivaciji u učenju kod budućih nastavnika AU - Panijan, Helena DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:1816 TI - Metakognicija i udešavanje kod rješavanja problema AU - Grgić, Snježana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - ffri:1915 TI - Odrednice pomaganja žrtvi u situacijama vršnjačkog nasilja AU - Martinac Dorčić, Tamara AU - Smojver-Ažić, Sanja AU - Rončević Zubković, Barbara AU - Kolić-Vehovec, Svjetlana DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:1429 TI - Evaluacija provedbe LIADO programa za likovno darovite učenike osnovne škole AU - Ožbolt, Dino DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:1566 TI - Uloga organizacije pravednosti, doživljaja ugleda organizacije i identifikacije s organizacijom u predikciji angažiranosti zaposlenika AU - Zlatić, Luka DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - ffri:1288 TI - Attitudes of students and parents towards ICT with regard to the experience of using the iPad in classroom AU - Rončević Zubković, Barbara AU - Kolić-Vehovec, Svjetlana AU - Kalebić Magilca, Barbara AU - Smojver-Ažić, Sanja AU - Pahljina-Reinić, Rosanda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:612 TI - Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi AU - Vrbljančević, Anita DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - THES ID - ffri:617 TI - Efekt težine pitanja i konsenzualnosti odgovora na procjene osjećaja znanja i sigurnosti u točnost podataka AU - Maksimović, Mateja DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER - TY - JOUR ID - ffri:737 TI - Development of Metacognitive Knowledge of Reading Strategies and Attitudes Toward Reading in Early Adolescence: The Effect on Reading Comprehension AU - Kolić-Vehovec, Svjetlana AU - Rončević Zubković, Barbara AU - Pahljina-Reinić, Rosanda DP - DABAR (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji) ER -