Ostalo - Prikaz, pregled, osvrt
FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME
FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 27 (2015), 1; 222-227. urn:nbn:hr:186:637065


Citirajte ovaj rad

Opašić, M. (2015). FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 27. (1), 222-227. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065

Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, vol. 27, br. 1, 2015, str. 222-227. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065

Opašić, Maja. "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME." FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja 27, br. 1 (2015): 222-227. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065

Opašić, M. (2015) 'FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME', FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, 27(1), str. 222-227. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065 (Datum pristupa: 20.04.2024.)

Opašić M. FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME. FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja [Internet]. 06.2015. [pristupljeno 20.04.2024.];27(1):222-227. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065

M. Opašić, "FILOLOŠKI POGLED NA REKLAME", FLUMINENSIA : časopis za filološka istraživanja, vol. 27, br. 1, str. 222-227, Lipanj 2015. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:637065. [Citirano: 20.04.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.