Stručni rad - Stručni rad
Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi

Buchberger, Iva; Bolčević, Valentina; Kovač, Vesna (2017)
Citirajte ovaj rad...

Buchberger, I., Bolčević, V. i Kovač, V. (2017). Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 24. (1), 109-129. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185

Buchberger, Iva, et al. "Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 24, br. 1, 2017, str. 109-129. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185

Buchberger, Iva, Valentina Bolčević i Vesna Kovač. "Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja 24, br. 1 (2017): 109-129. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185

Buchberger, I., Bolčević, V. i Kovač, V. (2017) 'Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi', Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 24(1), str. 109-129. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185 (Datum pristupa: 26.04.2019.)

Buchberger I, Bolčević V, Kovač V. Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja [Internet]. 10.2017. [pristupljeno 26.04.2019.];24(1):109-129. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185

I. Buchberger, V. Bolčević i V. Kovač, "Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi", Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 24, br. 1, str. 109-129, Listopad 2017. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185. [Citirano: 26.04.2019.]