završni rad
Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma

Filipović, Sara (2019)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za kulturalne studije

Citirajte ovaj rad

Filipović, S. (2019). Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421

Filipović, Sara. "Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421

Filipović, Sara. "Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421

Filipović, S. (2019). 'Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 08.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421

Filipović S. Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 08.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421

S. Filipović, "Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.