Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za kulturalne studije
Citirajte ovaj rad
Filipović, S. (2019). Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421
Filipović, Sara. "Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421
Filipović, Sara. "Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421
Filipović, S. (2019). 'Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 01.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421
Filipović S. Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 01.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421
S. Filipović, "Tržište emocija u sferi medijski konstruiranog konzumerizma", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:938421