završni rad
Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije

Grgić, Sara
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za kulturalne studije

Citirajte ovaj rad

Grgić, S. (2019). Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Grgić, Sara. "Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Grgić, Sara. "Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Grgić, S. (2019). 'Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 14.06.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Grgić S. Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.06.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

S. Grgić, "Uloga reklamnog diskursa u održavanju konzumerističke ideologije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:068852

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.