diplomski rad
Socioekonomski status roditelja i školski uspjeh učenika

Bernarda Đurić (2015)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Odsjek za pedagogiju
Podaci o radu
NaslovSocioekonomski status roditelja i školski uspjeh učenika
AutorBernarda Đurić
Voditelj/MentorSofija Vrcelj (mentor)
Sažetak rada
Postoje razne činjenice koje danas ukazuju na razliku školskog uspjeha učenika u odnosu na socioekonomski status obitelji iz koje dolazi. Jasno je da visina socioekonomskog statusa obitelji utječe na budući život djeteta, smjer u kojem će ono ići, uspjeh koji će ostvariti te status koji će postići u društvu. Mnogo je čimbenika koji čine sam socioekonomski status, od visine primanja unutar obitelji, do strukture obitelji, broja djece, obrazovanja roditelja, ali i općeg stanja u državi u kojoj se živi. Isto tako, postoji i mnogo čimbenika koji utječu na uspjeh učenika, kao npr. odabir škole, učitelji, društvo, psihofizičke osobine djeteta, ali i motivacija. S obzirom na veliki broj čimbenika koji neposredno utječu na socioekonomski status obitelji i na školski uspjeh učenika, u ovom diplomskom radu napravljena je analiza utjecaja socioekonomskog statusa obitelji na uspjeh njihove djece. U tu svrhu proveden je intervju s deset ispitanika koji dolaze iz obitelji različitog socioekonomskog statusa, a čiji je uspjeh različit od očekivanog.
Ključne riječiobitelj škola obrazovanje socioekonomski status obitelji uspjeh učenika motivacija
Naslov na drugom jeziku (engleski)Socioeconomic Status of the Family and Student Achievement
Povjerenstvo za obranuAnita Zovko
Sofija Vrcelj
Siniša Kušić
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Ustrojstvena jedinica niže razineOdsjek za pedagogiju
MjestoRijeka
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Pedagogija
školska pedagogija
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaPedagogija (jednopredmetni)
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra pedagogije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. paed.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2015-09-30
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Today, there are various facts that are making difference in student school success in a relation with socioeconomic status of the family in which one child is born. The fact is that the height of the socioeconomic status is affecting the future life of the child (in which direction it will go, the success that will achieve and the society status that will acquire). There are plenty of factors that are making the socioeconomic status of one family which includes the level of financial allowances of the family, the family structure, the number of children, education of the parents as well as the overall situation in the country in which one is living. Also, there are many factors that are affecting student achievement, such as selection of schools, teachers, society, psychological and psyhical characteristics and motivation of child. In this graduation thesis is made an analysis that is prooving the impact of socioeconomic status of the family on the success of their children, dew the large number of factors that is directly affecting the socioeconomic status of the families and academic achievements of student. In that purpose is performed an interview with ten individuals who are coming from families with different socioeconomic status and in final the success is different than it is expected.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)family school education socioeconomic status of the family school success motivation
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:335289
PohranioAleksandra Moslavac