Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za kulturalne studije
Citirajte ovaj rad
Huzanić Mišek, D. (2020). Marketing Hrvatske katoličke crkve (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:749438
Huzanić Mišek, Dora. "Marketing Hrvatske katoličke crkve." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:749438
Huzanić Mišek, Dora. "Marketing Hrvatske katoličke crkve." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:749438
Huzanić Mišek, D. (2020). 'Marketing Hrvatske katoličke crkve', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:749438
Huzanić Mišek D. Marketing Hrvatske katoličke crkve [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:749438
D. Huzanić Mišek, "Marketing Hrvatske katoličke crkve", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:749438