Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za germanistiku
Citirajte ovaj rad
Slukan, L. (2020). Werbesprache im Kontext der Beziehung zwischen Bild und Text (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:542179
Slukan, Lucija. "Werbesprache im Kontext der Beziehung zwischen Bild und Text." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:542179
Slukan, Lucija. "Werbesprache im Kontext der Beziehung zwischen Bild und Text." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:542179
Slukan, L. (2020). 'Werbesprache im Kontext der Beziehung zwischen Bild und Text', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:542179
Slukan L. Werbesprache im Kontext der Beziehung zwischen Bild und Text [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:542179
L. Slukan, "Werbesprache im Kontext der Beziehung zwischen Bild und Text", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:542179