diplomski rad
Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi

Mirjana Strusa (2017)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad

Strusa, M. (2017). Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988

Strusa, Mirjana. "Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988

Strusa, Mirjana. "Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988

Strusa, M. (2017). 'Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 24.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988

Strusa M. Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 24.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988

M. Strusa, "Temperament djeteta, roditeljska samoefikasnost i problemi u ponašanju kao prediktori socijalne kompetencije kod djece predškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:880988