diplomski rad
Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu

Lucija Habulin (2018)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad...

Habulin, L. (2018). Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671

Habulin, Lucija. "Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671

Habulin, Lucija. "Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671

Habulin, L. (2018). 'Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 19.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671

Habulin L. Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 19.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671

L. Habulin, "Stavovi i kompetencije školskih pedagoga za inkluzivnu praksu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:281671