diplomski rad
Povezanost emocionalne kompetencije osobe i poteškoća u emociolanoj regulaciji s različitim motivima za online igre te vremenom provedenim u igranju

Umolac, Anita
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Umolac, A. (2021). Povezanost emocionalne kompetencije osobe i poteškoća u emociolanoj regulaciji s različitim motivima za online igre te vremenom provedenim u igranju (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:620674

Umolac, Anita. "Povezanost emocionalne kompetencije osobe i poteškoća u emociolanoj regulaciji s različitim motivima za online igre te vremenom provedenim u igranju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:620674

Umolac, Anita. "Povezanost emocionalne kompetencije osobe i poteškoća u emociolanoj regulaciji s različitim motivima za online igre te vremenom provedenim u igranju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:620674

Umolac, A. (2021). 'Povezanost emocionalne kompetencije osobe i poteškoća u emociolanoj regulaciji s različitim motivima za online igre te vremenom provedenim u igranju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 14.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:620674

Umolac A. Povezanost emocionalne kompetencije osobe i poteškoća u emociolanoj regulaciji s različitim motivima za online igre te vremenom provedenim u igranju [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2021 [pristupljeno 14.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:620674

A. Umolac, "Povezanost emocionalne kompetencije osobe i poteškoća u emociolanoj regulaciji s različitim motivima za online igre te vremenom provedenim u igranju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:620674

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.