Naslov (hrvatski) | Edukacija nastavnika o modelu učenja zalaganjem u zajednici : Priručnik za edukatore |
Urednik | Bojana Ćulum Ilić |
Urednik | Lara Jelenc |
Urednik | Matia Torbarina |
Autorova ustanova | Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet |
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana | DRUŠTVENE ZNANOSTI Interdisciplinarne društvene znanosti |
Sažetak (hrvatski) | Priručnik je razvijen kao dio Erasmus+ projekta „Service Learning in Higher Education – Fostering the Third Mission of Universities and Civic Engagement of Students (SLIHE) koji za cilj ima osnažiti kapacitete visokoškolskih ustanova u regiji Srednje i Istočne Europe u svrhu ostvarenja njihove treće/civilne misije te unapređenja civilnog zalaganja studenata, a kroz provedbu inovativne strategije učenja zalaganjem u zajednici. Svrha ovoga priručnika za edukatore jeste pružiti potporu edukatorima koji će provoditi edukaciju o učenju zalaganjem u zajednici u raznim visokoškolskim ustanovama. Priručnik sadrži strukturu edukacije (tijek edukacije) i navodi dodatne ideje te korisna sredstva i metode za učinkovito vođenje edukacije, uzimajući u obzir da edukacija treba omogućiti svim sudionicima da budu aktivni i izraze vlastito mišljenje. Prijedlozi se temelje na iskustvu i radu SLIHE partnera te na rezultatima pilot projekata provedenih u četiri države Europske unije. |
Ključne riječi (hrvatski) | |
Jezik | hrvatski |
Vrsta publikacije | Urednička knjiga-Stručna knjiga-Ostali udžbenici/priručnici |
Status objave | Objavljen |
Vrsta recenzije | Recenziran - međunarodna recenzija |
Verzija publikacije | Objavljena verzija rada (izdavačev PDF) |
Broj stranica | 79 |
ISBN | 978-953-361-007-8 (e-izdanje) |
URN:NBN | urn:nbn:hr:186:515159 |
Datum objave elektroničkog izdanja | 2021 |
Vrsta resursa | Tekst |
Izdavač | Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet |
Mjesto izdavanja | Rijeka |
Prava pristupa | Otvoreni pristup |
Uvjeti korištenja | |
Datum i vrijeme pohrane | 2022-01-10 11:40:44 |