Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad
Gegić, L. (2023). Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:364624
Gegić, Lea. "Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:364624
Gegić, Lea. "Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:364624
Gegić, L. (2023). 'Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:364624
Gegić L. Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:364624
L. Gegić, "Medijacijska uloga samoreguliranog učenja studenata muzičkih akademija u odnosu između perfekcionizma te dobrobiti i uspješnosti u području glazbe", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:364624