završni rad
Subliminal Messaging in Advertising: Can Hidden Meaning Impact Consumer Behaviour?

Marinković, Natali
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za anglistiku

Citirajte ovaj rad

Marinković, N. (2023). Subliminal Messaging in Advertising: Can Hidden Meaning Impact Consumer Behaviour? (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:614069

Marinković, Natali. "Subliminal Messaging in Advertising: Can Hidden Meaning Impact Consumer Behaviour?." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:614069

Marinković, Natali. "Subliminal Messaging in Advertising: Can Hidden Meaning Impact Consumer Behaviour?." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:614069

Marinković, N. (2023). 'Subliminal Messaging in Advertising: Can Hidden Meaning Impact Consumer Behaviour?', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 15.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:614069

Marinković N. Subliminal Messaging in Advertising: Can Hidden Meaning Impact Consumer Behaviour? [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 15.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:614069

N. Marinković, "Subliminal Messaging in Advertising: Can Hidden Meaning Impact Consumer Behaviour?", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:614069

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.