Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Kovačić, P. (2023). Važnost čitanja - Aktivnosti u predškolskoj ustanovi i sudjelovanje na dodatnim usavršavanjima iz perspektive odgojitelja (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:024443
Kovačić, Paula. "Važnost čitanja - Aktivnosti u predškolskoj ustanovi i sudjelovanje na dodatnim usavršavanjima iz perspektive odgojitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:024443
Kovačić, Paula. "Važnost čitanja - Aktivnosti u predškolskoj ustanovi i sudjelovanje na dodatnim usavršavanjima iz perspektive odgojitelja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:024443
Kovačić, P. (2023). 'Važnost čitanja - Aktivnosti u predškolskoj ustanovi i sudjelovanje na dodatnim usavršavanjima iz perspektive odgojitelja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:024443
Kovačić P. Važnost čitanja - Aktivnosti u predškolskoj ustanovi i sudjelovanje na dodatnim usavršavanjima iz perspektive odgojitelja [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:024443
P. Kovačić, "Važnost čitanja - Aktivnosti u predškolskoj ustanovi i sudjelovanje na dodatnim usavršavanjima iz perspektive odgojitelja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:024443