Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Čekolj, N. (2024). Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja (Doktorski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160
Čekolj, Nadja. "Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja." Doktorski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160
Čekolj, Nadja. "Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja." Doktorski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160
Čekolj, N. (2024). 'Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja', Doktorski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160
Čekolj N. Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja [Doktorski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160
N. Čekolj, "Uloga školskih volonterskih programa u razvoju obilježja građanina održivosti - studija slučaja", Doktorski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:029160