Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za kulturalne studije
Citirajte ovaj rad
Baretić, K. (2024). Utjecaj TikTok trendova na potrošačko ponašanje mladih u Hrvatskoj (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:789615
Baretić, Korina. "Utjecaj TikTok trendova na potrošačko ponašanje mladih u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:789615
Baretić, Korina. "Utjecaj TikTok trendova na potrošačko ponašanje mladih u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:789615
Baretić, K. (2024). 'Utjecaj TikTok trendova na potrošačko ponašanje mladih u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:789615
Baretić K. Utjecaj TikTok trendova na potrošačko ponašanje mladih u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:789615
K. Baretić, "Utjecaj TikTok trendova na potrošačko ponašanje mladih u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:789615