diplomski rad
Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu

Ajduković, Ana
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za kulturalne studije

Citirajte ovaj rad

Ajduković, A. (2016). Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263

Ajduković, Ana. "Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263

Ajduković, Ana. "Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263

Ajduković, A. (2016). 'Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 31.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263

Ajduković A. Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 31.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263

A. Ajduković, "Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.