Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za kulturalne studije
Citirajte ovaj rad
Ajduković, A. (2016). Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263
Ajduković, Ana. "Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263
Ajduković, Ana. "Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263
Ajduković, A. (2016). 'Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263
Ajduković A. Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263
A. Ajduković, "Konstrukt muškosti i ženskosti u reklamnom diskursu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:994263