Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)
Sveučilište u Rijeci Filozofski fakultet Odsjek za kroatistiku
Citirajte ovaj rad
Cvjetković, M. (2016). Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka) (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099
Cvjetković, Maja. "Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099
Cvjetković, Maja. "Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099
Cvjetković, M. (2016). 'Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099
Cvjetković M. Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka) [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099
M. Cvjetković, "Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099