diplomski rad
Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)

Maja Cvjetković (2016)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za kroatistiku
Citirajte ovaj rad

Cvjetković, M. (2016). Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka) (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099

Cvjetković, Maja. "Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099

Cvjetković, Maja. "Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099

Cvjetković, M. (2016). 'Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099

Cvjetković M. Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka) [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099

M. Cvjetković, "Važnost provođenja programa informacijskog opismenjavanja unutar sustava srednjoškolskog obrazovanja (studija slučaja Građevinske tehničke škole Rijeka)", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:743099