University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Croatian Language and Literature
Cite this document
Boras, I. (2017). Komunikacija s korisnicima kao važan aspekt kvalitete knjižničnih usluga – primjer Sveučilišne knjižnice u Rijeci (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:374442
Boras, Ines. "Komunikacija s korisnicima kao važan aspekt kvalitete knjižničnih usluga – primjer Sveučilišne knjižnice u Rijeci." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:374442
Boras, Ines. "Komunikacija s korisnicima kao važan aspekt kvalitete knjižničnih usluga – primjer Sveučilišne knjižnice u Rijeci." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:374442
Boras, I. (2017). 'Komunikacija s korisnicima kao važan aspekt kvalitete knjižničnih usluga – primjer Sveučilišne knjižnice u Rijeci', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 21 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:374442
Boras I. Komunikacija s korisnicima kao važan aspekt kvalitete knjižničnih usluga – primjer Sveučilišne knjižnice u Rijeci [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2017 [cited 2024 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:374442
I. Boras, "Komunikacija s korisnicima kao važan aspekt kvalitete knjižničnih usluga – primjer Sveučilišne knjižnice u Rijeci", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:374442