Scientific paper - review paper
Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj

Rukavina Kovačević, Ksenija; Mrnjaus, Kornelija (2017)
Cite this document...

Rukavina Kovačević, K. & Mrnjaus, K. (2017). Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 158. (1/2), 85-98. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:680270

Rukavina Kovačević, Ksenija and Kornelija Mrnjaus. "Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj." Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 158, no. 1/2, 2017, pp. 85-98. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:680270

Rukavina Kovačević, Ksenija and Kornelija Mrnjaus. "Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj." Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 158, no. 1/2 (2017): 85-98. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:680270

Rukavina Kovačević, K. and Mrnjaus, K. (2017) 'Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj', Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 158(1/2), pp. 85-98. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:680270 (Accessed 25 April 2019)

Rukavina Kovačević K, Mrnjaus K. Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 2017 January [cited 2019 April 25];158(1/2):85-98. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:680270

K. Rukavina Kovačević and K. Mrnjaus, "Vrijednosni aspekti u osnovnoškolskim i srednjoškolskim udžbenicima za katolički vjeronauk u Republici Hrvatskoj", Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 158, no. 1/2, pp. 85-98, January 2017. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:680270. [Accessed: 25 April 2019]