master's thesis
Zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima sveučilišnih knjižnica u Republici Hrvatskoj

Branka Turk (2015)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Odsjek za kroatistiku
Metadata
TitleZastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima sveučilišnih knjižnica u Republici Hrvatskoj
AuthorBranka Turk
Mentor(s)Marina Biti (thesis advisor)
Dejana Golenko (thesis advisor)
Abstract
U radu se istražuje zastupljenost koncepta informacijske pismenosti u strateškim dokumentima sveučilišnih knjižnica u Republici Hrvatskoj kako bi se otkrilo jesu li sveučilišne knjižnice prepoznale važnost uvođenja koncepta informacijske pismenosti na formalnoj razini institucija. Pri tome je korištena kvalitativna metoda analize sadržaja strateških dokumenata (statut, misija, vizija) sveučilišnih knjižnica u Rijeci, Puli, Osijeku, Splitu i Zagrebu. Dobivenim rezultatima istraživanja dolazi se do zaključka kako sveučilišne knjižnice u svojim strateškim dokumentima ne spominju pojam informacijska pismenost, ali je pronađen velik broj srodnih pojmova kao što su informacijske kompetencije, cjeloživotno učenje, razmjena informacija, kominiciranje, umrežavanje i sl. Time se daje zaključiti kako su sveučilišne knjižnice prepoznale potrebu ugrađivanja informacijeke pismenosti u svoje strateške dokumente, ali u Hrvatskoj informacijska pismenost još nije prepoznata kako ključna sastavnica cjeloživotnog učenja. Knjižnice trebaju provoditi programe koji će pripremiti pojedince za cjeloživotno učenje. Sveučilišna zajednica treba shvatiti koliko je važna informacijska pismenost za koncept cjeloživotnog učenja, te stvoriti uvjete za provedbu odgovarajućih programa.
GranterSveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet u Rijeci
Lower level organizational unitsOdsjek za kroatistiku
PlaceRijeka
StateCroatia
Scientific field, discipline, subdisciplineHUMANISTIC SCIENCES
Philology
Croatian Studies
Scientific field, discipline, subdisciplineSOCIAL SCIENCES
Information and Communication Sciences
Library Science
Study programme typeuniversity
Study levelgraduate
Study programmeCroatian Language and Literature ; specializations in: Teaching Track , General Track , Librarian Track
Study specializationLibrarian Track
Academic title abbreviationmag. philol. croat.
Genremaster's thesis
Language Croatian
Defense date2015-09-30
Parallel keywords (Croatian)informacijska pimenost cjeloživotno učenje strateški dokumenti obrazovni program sveučilišne knjižnice informacijski stručnjaci / knjižničari
Resource typetext
Access conditionOpen access
Terms of usehttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:183947
CommitterAleksandra Moslavac