undergraduate thesis
Teaching and Development of Critical Thinking in Students Applying Socratic Dialogue Method

Valentina Bolčević (2015)
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy
Cite this document

Bolčević, V. (2015). Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, V. (2015). 'Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 18 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević V. Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2019 October 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

V. Bolčević, "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633