University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences Department of Pedagogy
Cite this document
Bolčević, V. (2015). Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi (Undergraduate thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633
Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633
Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633
Bolčević, V. (2015). 'Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 03 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633
Bolčević V. Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2025 January 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633
V. Bolčević, "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633