undergraduate thesis
Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi

Bolčević, Valentina (2015)
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Bolčević, V. (2015). Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, V. (2015). 'Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 06 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević V. Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2020 July 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

V. Bolčević, "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Islandora Bookmark - Please login to use this feature