završni rad
Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi

Valentina Bolčević (2015)
Sveučilište u Rijeci
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad...

Bolčević, V. (2015). Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, Valentina. "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević, V. (2015). 'Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, citirano: 26.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

Bolčević V. Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633

V. Bolčević, "Poučavanje i razvoj kritičkog mišljenja učenika primjenom Sokratove dijaloške metode u nastavi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet, Rijeka, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:698633