Kovač, V. & Pažur, M. (2021). Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70. (2), 5-29. doi: 10.38003/sv.70.2.1
Kovač, Vesna and Monika Pažur. "Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 70, no. 2, 2021, pp. 5-29. https://doi.org/10.38003/sv.70.2.1
Kovač, Vesna and Monika Pažur. "Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 70, no. 2 (2021): 5-29. https://doi.org/10.38003/sv.70.2.1
Kovač, V. and Pažur, M. (2021) 'Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70(2), pp. 5-29. doi: 10.38003/sv.70.2.1
Kovač V, Pažur M. Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 2021 [cited 2024 November 27];70(2):5-29. doi: 10.38003/sv.70.2.1
V. Kovač and M. Pažur, "Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 70, no. 2, pp. 5-29, 2021. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:319033. [Accessed: 27 November 2024]