Kovač, V. i Pažur, M. (2021). Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70. (2), 5-29. doi: 10.38003/sv.70.2.1
Kovač, Vesna i Monika Pažur. "Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 70, br. 2, 2021, str. 5-29. https://doi.org/10.38003/sv.70.2.1
Kovač, Vesna i Monika Pažur. "Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 70, br. 2 (2021): 5-29. https://doi.org/10.38003/sv.70.2.1
Kovač, V. i Pažur, M. (2021) 'Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70(2), str. 5-29. doi: 10.38003/sv.70.2.1
Kovač V, Pažur M. Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 2021. [pristupljeno 16.11.2024.];70(2):5-29. doi: 10.38003/sv.70.2.1
V. Kovač i M. Pažur, "Aktivnosti i obilježja instrukcijskog školskog vođenja iz perspektive ravnatelja osnovnih škola", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 70, br. 2, str. 5-29, 2021. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:319033. [Citirano: 16.11.2024.]