Scientific paper - Original scientific paper
Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 59 (2023), 1; 1-29. https://doi.org/10.31299/hrri.59.1.1


Cite this document

Martinac Dorčić, T. (2023). Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 59. (1), 1-29. doi: 10.31299/hrri.59.1.1

Martinac Dorčić, Tamara. "Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 59, no. 1, 2023, pp. 1-29. https://doi.org/10.31299/hrri.59.1.1

Martinac Dorčić, Tamara. "Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 59, no. 1 (2023): 1-29. https://doi.org/10.31299/hrri.59.1.1

Martinac Dorčić, T. (2023) 'Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 59(1), pp. 1-29. doi: 10.31299/hrri.59.1.1

Martinac Dorčić T. Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2023 [cited 2024 December 04];59(1):1-29. doi: 10.31299/hrri.59.1.1

T. Martinac Dorčić, "Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 59, no. 1, pp. 1-29, 2023. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:292445. [Accessed: 04 December 2024]

Please login to the repository to save this object to your list.