Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća
Martinac Dorčić, T. (2023). Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 59. (1), 1-29. doi: 10.31299/hrri.59.1.1
Martinac Dorčić, Tamara. "Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 59, br. 1, 2023, str. 1-29. https://doi.org/10.31299/hrri.59.1.1
Martinac Dorčić, Tamara. "Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća." Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 59, br. 1 (2023): 1-29. https://doi.org/10.31299/hrri.59.1.1
Martinac Dorčić, T. (2023) 'Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća', Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 59(1), str. 1-29. doi: 10.31299/hrri.59.1.1
Martinac Dorčić T. Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća. Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja [Internet]. 2023. [pristupljeno 12.11.2024.];59(1):1-29. doi: 10.31299/hrri.59.1.1
T. Martinac Dorčić, "Zadovoljstvo i školski uspjeh učenika koji se školuju po redovnom programu uz individualizirane postupke: uloga ciljnih orijentacija i emocija postignuća", Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, vol. 59, br. 1, str. 1-29, 2023. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:292445. [Citirano: 12.11.2024.]