master's thesis
Stavovi studenata Sveučilišta u Rijeci spram koncepta, modela i izazova pri implementaciji sadržaja održivog razvoja u sveučilišne programe

Posavec, Nina
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy

Cite this document

Posavec, N. (2016). Stavovi studenata Sveučilišta u Rijeci spram koncepta, modela i izazova pri implementaciji sadržaja održivog razvoja u sveučilišne programe (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:892556

Posavec, Nina. "Stavovi studenata Sveučilišta u Rijeci spram koncepta, modela i izazova pri implementaciji sadržaja održivog razvoja u sveučilišne programe." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:892556

Posavec, Nina. "Stavovi studenata Sveučilišta u Rijeci spram koncepta, modela i izazova pri implementaciji sadržaja održivog razvoja u sveučilišne programe." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:892556

Posavec, N. (2016). 'Stavovi studenata Sveučilišta u Rijeci spram koncepta, modela i izazova pri implementaciji sadržaja održivog razvoja u sveučilišne programe', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 17 September 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:892556

Posavec N. Stavovi studenata Sveučilišta u Rijeci spram koncepta, modela i izazova pri implementaciji sadržaja održivog razvoja u sveučilišne programe [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2016 [cited 2021 September 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:892556

N. Posavec, "Stavovi studenata Sveučilišta u Rijeci spram koncepta, modela i izazova pri implementaciji sadržaja održivog razvoja u sveučilišne programe", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:892556

Islandora Bookmark - Please login to use this feature