master's thesis
Attitudes Towards the Use of ICT, the Perceived Value of School, Goal Orientation, School Achievement and Satisfaction of Teaching in Primary School Students, with Respect to the Use of iPads in the Classroom

Anita Vrbljančević (2015)
University of Rijeka
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Psychology
Cite this document

Vrbljančević, A. (2015). Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

Vrbljančević, Anita. "Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

Vrbljančević, Anita. "Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

Vrbljančević, A. (2015). 'Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

Vrbljančević A. Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2015 [cited 2019 October 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864

A. Vrbljančević, "Stavovi prema upotrebi IKT-a, percipirana vrijednost škole, ciljne orijentacije, školski uspjeh i zadovoljstvo i nastavom kod učenika osnovne škole s obzirom na upotrebu IPADA-a u nastavi", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Humanities and Social Sciences, Rijeka, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:430864