Buchberger, I., Bolčević, V. & Kovač, V. (2017). Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 24. (1), 109-129. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185
Buchberger, Iva, et al. "Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 24, no. 1, 2017, pp. 109-129. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185
Buchberger, Iva, Valentina Bolčević and Vesna Kovač. "Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja 24, no. 1 (2017): 109-129. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185
Buchberger, I., Bolčević, V. and Kovač, V. (2017) 'Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi', Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 24(1), pp. 109-129. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185 (Accessed 05 December 2024)
Buchberger I, Bolčević V, Kovač V. Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja [Internet]. 2017 October [cited 2024 December 05];24(1):109-129. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185
I. Buchberger, V. Bolčević and V. Kovač, "Kritičko mišljenje u obrazovanju: dosadašnji doprinosi i otvoreni smjerovi", Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 24, no. 1, pp. 109-129, October 2017. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:186:466185. [Accessed: 05 December 2024]