Title (croatian) | Kompetencije školskih pedagoga |
Author | Jasminka Ledić |
Author | Stjepan Staničić |
Author | Marko Turk |
Author's institution | University of Rijeka Faculty of Humanities and Social Sciences (Department of Pedagogy) |
Scientific / art field, discipline and subdiscipline | SOCIAL SCIENCES Pedagogy |
Abstract (croatian) | Tekst ove monografije (u kojoj se prikazuje samo dio rezultata prikupljenih istraživanjem) podijeljen je u dva dijela. U prvom se dijelu teorijski pozicionira provedeno istraživanje: raspravlja se o konceptualizaciji uloge školskih pedagoga u Hrvatskoj, području rada školskih pedagoga, pretpostavkama profesionalnosti školskih pedagoga i njihovim kompetencijama. U drugom se dijelu prikazuju rezultati empirijskog istraživanja provedenoga na uzorku od 508 školskih pedagoga zaposlenih u osnovnim i srednjim školama u Republici Hrvatskoj. U fokusu našega istraživanja bila su tri temeljna istraživačka pitanja: kako školski pedagozi procjenjuju važnost kompetencija potrebnih za njihov rad, kako procjenjuju doprinos visokoškolskog obrazovanja stjecanju pojedinih kompetencija, te kako procjenjuju doprinos programa stručnog usavršavanja stjecanju pojedinih kompetencija. Svrha je našeg istraživanja svojevrsna posredna „inventarizacija“ svakodnevnih poslova pedagoga te uvid u doprinos inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja stjecanju kompetencija za njihovo obavljanje, što bi trebalo poslužiti za razvoj preporuka za usavršavanje i (re)pozicioniranje uloge pedagoga u školama te doprinos jasnom definiranju kompetencijskog profila školskih pedagoga. |
Keywords (croatian) | |
Language | croatian |
Publication type | Authored book-Scientific book-Scientific monograph |
Publication status | Published |
Peer review | Peer review - international |
Publication version | Published version |
Pages | 145 |
ISBN | 978-953-6104-99-4 |
URN:NBN | urn:nbn:hr:186:827486 |
Printed book publication date | 2013 |
Type of resource | Text |
Publisher | Filozofski fakultet |
Publishing place | Rijeka |
Access conditions | Open access |
Created on | 2023-04-28 09:47:14 |